Persbericht: M.A.C collectie Guo Pei

China’s meest gewaardeerde couturier brengt haar wereldberoemde elegantie in een inspirerende kleurrijke collectie. Levendige edelsteentinten worden gemixt met weelderige neutraaltonen en gekenmerkt door een zachte kristalstructuur. De collectie is geïnspireerd op haar “garden of soul”.

Verkrijgbaar vanaf midden september alleen via maccosmetics.nl

In de bijlage vindt u de link waarmee het persbericht en de hoge resolutie beelden gedownload kunnen worden.

Bente Scholten UPR
Over M.A.C Cosmetics

M∙A∙C COSMETICS

M·A·C (Make-up Art Cosmetics), pionier op het gebied van professionele make-up en wereldwijd vermaard om zijn trends die backstage ontstaan, werd in 1984 opgericht in Toronto en maakt deel uit van de groep Estée Lauder Companies, Inc. Het merk geniet alsmaar meer bekendheid dankzij de mond-aan-mondreclame van make-upartiesten, modellen, fotografen en journalisten van over de hele wereld. M·A·C is nu in 110 landen vertegenwoordigd. Volg ons op Twitter, Periscope, Snapchat, Pinterest (@MACcosmetics) en Instagram (instagram.com/maccosmetics), word fan op Facebook (facebook.com/maccosmetics) en bekijk onze filmpjes op YouTube (youtube.com/maccosmetics).