M∙A∙C samenwerking: Charlotte Olympia

Maandag 21 september 2015 — Het luxe schoenen- en accessoire merk Charlotte Olympia werkt samen met M∙A∙C aan een nostalgische collectie met retro-glam kleuren, geïnspireerd door pin-ups, silver screen sirens en oude Hollywood glamour.

Verkrijgbaar vanaf maart 2016.

M∙A∙C Senior Vice President/Group Creative Director James Gager:

Charlotte Olympia Dellal is niet alleen een talent in de design- en modewereld, maar ook een tijdloze schoonheid waarvan de producten - doordrenkt met kleur en plezier - perfect passen bij de esthetiek van M·A·C. Haar speelse en stijlvolle accessoires zijn de ultieme inspiratiebron voor make-up; de speelsheid en de variatie in de M·A·C Charlotte Olympia collectie is de reden dat we niet kunnen wachten met delen.

Charlotte Olympia

Dit is mijn droom collectie! De inspiratie voor de collectie komt van mijn liefde voor een vervolgen tijdperk dat zich manifesteert in mijn dag-tot-dag beauty look evenals de esthetiek van mijn ontwerpen. Ik heb altijd al genoten van het mooi maken en het vrijlaten van mijn innerlijke filmster.

#MACCharlotteOlymipa