M.A.C Collectie Eyes On MAC

Creating your own bespoke eyes has never been easier. These well-edited Eyes x 9 and Eyes x 15 palettes feature a wave of colour-coordinated hues offering countless combinations. In colour schemes from Navy and Burgundy to Amber and Purple, each palette offers textures from matte to satin to frost for creating looks for both day and night. Now, that’s a gorgeous sight to behold.

NOW AVAILABLE at all M.A.C locations

Over M.A.C Cosmetics

M∙A∙C COSMETICS

M·A·C (Make-up Art Cosmetics), pionier op het gebied van professionele make-up en wereldwijd vermaard om zijn trends die backstage ontstaan, werd in 1984 opgericht in Toronto en maakt deel uit van de groep Estée Lauder Companies, Inc. Het merk geniet alsmaar meer bekendheid dankzij de mond-aan-mondreclame van make-upartiesten, modellen, fotografen en journalisten van over de hele wereld. M·A·C is nu in 110 landen vertegenwoordigd. Volg ons op Twitter, Periscope, Snapchat, Pinterest (@MACcosmetics) en Instagram (instagram.com/maccosmetics), word fan op Facebook (facebook.com/maccosmetics) en bekijk onze filmpjes op YouTube (youtube.com/maccosmetics).